Perth : Part II

By MiaAngie - January 12, 2016

Coretan bersambung...kannn :-)
Awal pagi aku & hubby dah 'berperang' dengan anak-anak yang agak liat mau bangun...sejuk sangat kalau pagi-pagi kan jadi nyaman lah tu tarik selimut. Nak x nak kena bangun juga sebab lepas ni kena gerak ke Lancelin yang jaraknya > < 90km dari Cervantes. Naaahhh kena bersiap awal. Kat sini nak check-out awal pagi ok jer, masukkan kunci bilik kat key box yang owner dah sediakan. Terus gerak ke pam minyak, tuang minyak bekalan untuk perjalanan...semakin jauh dari bandar semakin mahal lah petrol ni.

Sebenarnya nak fokus papan tanda kat belakang tu :-p

Gerak terus ke Lancelin sambil tengok pemandangan yang saujana mata memandang. Anak-anak makan buah epal, itu breakfast kami :-p. Lebih kurang sejam setengah kami pun sampai di Pekan lancelin dan terus cari kedai Lucky 7...nak sewa surf board. Gigih kami anak beranak nak surf boading kat gurun area Lancelin ni. Selesai urusan pembayaran, kami terus ke tempat yang dituju. Perghhhhh luasnnnyyyyyaaaa!!!

Tengok belakang kami tu...punya main luas (O_O)

Posing-posing semua & abislah pasir masuk dalam baju :-(

Adekkkkk...bestnya tapi panasnya :-p

Amboi kakak...kemain split ya 

Abang misai belanja gambar melompat!!! Weehuuuuuu

Dah main-main luncur dalam sejam setengah, kami pun gerak semula ke kedai Lucky 7 untuk pulangkan semua surf board tadi. Pastu kami pun terus gerak ke Augusta yang jaraknya 400km ++ dari Lancelin. Perghhh macam jarak ke Tawau dah :-p. Ikut free highway...best! No tol at all. Jimat!!! Menyusur kawasan perladangan anggur di Lembah Margaret River...cantik! Di mana-mana kulihat lembu! Anak-anak macam biasa...tidur sepanjang jalan. Bangun bila lapar jer. Lebih kurang kul 4 petang kami pun sampai di Pekan Augusta. Sunyi pekan ini...rasa was-was pun ada, takut salah tempat. Lepas check-in, kami terus gerak ke Cape Leeuwin Lighthouse, Augusta...kira-kira 8km dari hotel. Cantiknya tempat ni...kawasan berbukit & tepi laut.

Weehuuuuu sudah sampai...cepat masuk nanti kul 5 nak tutup dah :-)

Model utama trip ini (^_*)

Kuat giler angin...hampir terbang tudung weiiii

Lagi model :-p

Muka aku dah x tau macam apa dah...angin ooo angin 

Rumah Api Cape Leeuwin

Lagi abang misai taiko posing??? :-p

To be continued :-p

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts